tisdag 24 februari 2015

Hua hua

Har hållit på med redigeringen av söndagens fotografering sen i söndags.
Nu äntligen blev jag klar. Är väldigt nöjd måste jag säga, för att inte vara tagen i
en studio, utan i en improviserad.

På torsdag ska jag iväg på en fotografering igen. Den här är jag mer förberedd för
känner jag. Utomhus är mer min grej än inomhus.

För övrigt så händer det inte så mycket. Igår var jag på Volleybollträning, vilket
resulterade i en nacke som stretar och axlar som värker av träningsvärk.... Ja egentligen
klagar hela kroppen mer eller mindre. Det är härligt.
Idag tar jag en fri dag från träning (Har tränat två dagrar i rad).

Slutade dessutom tidigare idag, så jag har alldeles mycket egentid. Osis att det sällan ska
tajma med mina träningsdagar. Så det blir till att vila och kanske ta en promenad med Dalton
senare.

Inga kommentarer: