måndag 26 januari 2015

Min fina helg

Hade en helt underbar lördag tillsammans med brudarna.
En massa mat, snack, trams och mys. Tack Malin för att du bjöd in oss, till att stöka
ner och äta ur ditt skafferi. Det blir absolut till att bjuda igen. 

Söndagen var precis lika underbar den. Jag var iväg på en fotografering och träffade en
mycket kär vän till mig. Blev en hel del mys och prat hos henne också. Avslutade sen
dagen  med att sitta vid datorn och redigera alla fina bilder jag fick ihop. Där efter kom min
äldsta vän Fia och hennes kille till oss. Så den här helgen har jag nästan varit översocial, men jag
har fått träffa många av mina underbara vänner. Synd att allt ska komma samtidigt när det väl
händer.
Ska försöka sprida ut det lite mer på månaden.

Nu ska jag slänga mig i sängen en stund, innan det bär iväg till träningen.
Hoppas ni har fått en bra start på veckan. Kram



Inga kommentarer: