fredag 28 november 2014

OMG!

Bild lånad från Frapp.se

Jag har beställt en assistent, en köksassistent! Så där efter två år av ha begär (mer eller mindre).
Hade tänkt dra in till stan för ett erbjudande där.
Men kollade runt på nätet, och hittade ett ställe där köttkvarnen ingick i priset som var
så lågt att jag inte kunde låta bli. Tänkte, "det här är en lurendrejare". Men efter att ha läst lite
på villkoren, och kollat runt. Så insåg jag att det var helt enkelt så bra, som det var sant.
Så jag beställde denna Ankarsrum köksassistent, light crème med köttkvarn på köpet.
För 4795 kr! Själva assistenten kostar i sig på andra ställen mellan 4,900-5,490 kr, och
köttkvarnen får man köpa till för 1200 - 1700 kr.

Jag kan inget annat än att känna att jag har gjort ett fynd. Ett fynd som med stor sannolikhet
kommer följa mig genom hela livet. Längtar tills min nya bakkompis kommer hem.
Få bli min julklapp till mig själv. För allt slit som jag så stolt har varit delaktig i, i år.

Dessutom när vi pratar slit.
Snart ska 5 kor som jag har seminerat, kalva! Det ska bli så spännande, och särskilt
på det känslomässiga planet. Det är faktiskt jag som har sett till att dom ska finnas.
Jag lovar! Jag kommer hålla er uppdaterade på det här. Ni kommer inte gå miste om något.

1 kommentar:

Millan sa...

Så fin bakkompis du beställt! Jag är säker på att du inte kommer att ångra dig! Nu håller vi tummarna att allt går bra med dom kommande kalvarna! :)