söndag 23 november 2014

Min helg


Har en del att ta i fatt ser jag nu. Så börjar väl att berätta om helgen, eftersom det ligger
närmast historien.

I fredags hade vi sista dagen på klövverkningen av korna. Skönt att det är över till
nästa halvårsomgång. Elin och jag drog sen ut på kvällen med vårat lilla gäng, på
kinamat och bio. Dum och dummare 2, kollade vi på. Var rätt rolig faktiskt, så ni ska absolut
se den. Även om det inte är eran humor. För Elin skrattade mer än hon troligtvis hade trott.
En annan har ju nästan all sorts humor. Kvällen var mycket trevlig och lyckad.

Igår gick jag en promenad med Paxa, i det fina höst vädret. 4,6 km blev.
Sen fick jag snabbt byta om och fixa till mig, innan jag skulle dra hem till Elin för
att sen åka iväg till Eringsboda Brunn för årsmöte.

Nästan två timmars resa, och sen var vi framme. Mötet gick rätt fort, och maten som vi sen
fick uppdukat till oss var väl kanske ingen höjdare. Däremot var det gott om ungdomar på
dansgolvet till Scotts, och det var väldigt kul. Blev en hel del bugg och fox.
Lyckades tydligen få en kille sen mot slutet som ville ragga på mig, inte då, men senare.
Peter (Elins kille) lyckades nog avvärja honom från mig på slutet, via facebook.
Där han undrade vem jag var. Lite roligt är ju det ändå, haha. Synd om hans fästmö bara,
som har en sån dum kille som stoppar ner förlovningsringen i fickan så fort han ska på fest.
Såna killar är ju inget att ha,

Hemresan körde jag, och jag lyckades få rätt i mina uträkningar under dagen.
Jag skulle vara hemma vid 4.00. Idag har jag tagit det lugnt och kollat på tv:e mest.
Nu ska jag gå och göra glas au four till efterrätt. Det var ju ett tag sen man åt det.
Hoppas ni alla har haft en underbar helg. Njut nu av dom sista timmarna innan allvaret
börjar igen. kram!

Inga kommentarer: