tisdag 21 oktober 2014

Morgondagen

Kalven på bilden här ovan är inte död. Hon försökte bara rymma ut från dagis. 
Men hon fastnade. 

Idag har jag för ovanlighetens skull jobbat, hehe. Jag har bevisat ännu en gång att jag är galen... Tänker inte berätta varför och på vad. Ni kommer förhoppningsvis få se det inom en snar framtid. Sen lovar jag att lugna ner mig lite. Spännande tänker ni, vill veta mer... Ni får snällt vänta. 

Imorgon ska jag kanske få träffa min kära vän Magnus. Ser verkligen fram emot det. Det var ju mer än ett halvår sen sist.
Efter det ska jag dansa zumba och bidra till rosa bandet insamling. När det väl är över, funderar jag på att besöka min buggklubb. Kan vara kul att titta på när Elin dansar, och dom andra som är med i kursen. En dag med mycket att göra alltså. 

Nu ska jag vara social här hemma. Annars lär sambon bli ledsen. Ha det så bra allesammans! 

Inga kommentarer: