fredag 12 september 2014

Att vara effektiv är hårt

Oj oj, halva dagen har gått och jag är klar med alla mina mål för dag.
Förutom att gå en promenad, men som sagt, halva dagen har jag kvar.
Återvinna, handla, tvätta bil och bakat har jag gjort. Ska väl ta en sväng med dammsugaren
också i dom rum jag inte han med igår.
Sen blir det väl till att laga lite mat här. Idag blir det bakpotatis och kycklingröra, eller
stekt kyckling. Jag har inte bestämt mig än.

Nähe, nu är mitt fjantande framför datorn färdigt för en stund. Nu dammsuga klart, och sen
laga mat. Syns och höres.






Min knäckiga äppelkaka. Två blev det idag, bara till att frysas in eller ätas.
Älskar äppelsäsongen, för det är då jag bakar som en tok och grejar. För att sen frysa in
och ta fram om någon kommer på besök.


1 kommentar:

fia sa...

Måste ju säga att ditt förkläde är för snyggt! (Y) ;) <3