söndag 13 april 2014

Blä och elände

Min dator har lagt av med det den är till för. Vilket gör mig väldigt deprimerad och arg. Först för ett bra tag sen, slutade cdläsaren att fungera. Nu har datorn avinstalletat min kamera. Och vägrar ta emot den igen. Likaså med mitt trådlösa bredband. Jag kommer alltså inte ut på internet. Jag kan alltså inte föra över bilder. 

Lånar Robins dator just nu. Men det är inte samma sak. Dessutom segar den värre än min dator nu. Vad gör jag för fel!?
Blir till att skaffa en ny när Robin äntligen får sin lön av sin gamla idiot chef. Så jag får mina pengar tillbaka. För nu måste jag prioritera min fotundersökning jag ska på, på onsdag. Vet inte vad det kommer kosta mig än. Sen är det Tyskland resan efter påsk. 

Jag känner mig väldigt nerstämd.
Två veckor till nästa lön. Vi har bara 9 kr på vårt gemensamma konto. Frysrensning så det sjunger om det, och när den är tom. Pannkakor varje dag.

Kan vara en nyttig lärdom. Hade jag inte sparat. Hade vi troligtvis inte fixat det mesta den här månaden.

Inga kommentarer: