onsdag 2 januari 2013

Mönster


Veckans tema är mönster.

Nu har jag utövat så kallad Zumba intensivt i 20 minuter. Mindre intensivt i 56 min,
då det var genomgång av dom olika sakerna. Vet inte vad jag tycker om det.
Har svårt att hitta takten i det hela när det är nya rörelser.
Takten när jag dansar bugg kan jag nu, och har precis börjat göra mina egna grejer.
Så jag undrar när jag ska lära mig shacka på höfterna på det sättet.
Man känner sig heldum och töntig när man försöker. Tur att ingen såg mer än min
syster som också tränade.

1 kommentar:

Sanna sa...

Ser mysigt ut!
Jag som inte är något fan av att dansa måste ändå säga att zumba är grymt roligt. Gick ett sådant pass på gymmet i höstas och man låg ju dubbelvikt halva tiden ;)det är helt okej att se dum och töntig ut sålänge man själv kan skratta åt det!

Tack för peppen innan jul förresten med mina bilder, jag är seg på att svara men det värmde :)
God fortsättning!