söndag 6 januari 2013

Insikt

Hade en toppenkväll/natt igår.
Jättekul och trevligt var det. Det var typ dans non-stop för min del.
Från klockan 22.00 till 2.00. Fick beröm av en jäkligt duktig kille på min foxtrot.
Jag har alltid hört av andra killar att jag gärna inte låter dom föra mig.
Så igår släppte jag allt, bara för att jag råkade dansa med två killar (som jag aldrig har
dansat med) men som jag visste var riktigt duktiga. Ja då vill man ju inte förstöra sina
chanser med att vara värdelös på att föras.

I alla fall den kille den första jag dansade "fox" med, han sa inget... Men den andra.
Han bara...
- "Vart har du lärt dig foxa?"
Jag lite rört svarar, här på Sandra. Han lite impad i rösten svarar.
- " Du var jätte duktig på att följa, verkligen".
Snacka om jag blev överlycklig. Kanonkväll igår alltså. Idag känner jag av
träningsvärk lite här och där i kroppen. Men det är härligt.
Kom hem igår vid 3.00, vi fick ju stå och vänta 30 minuter på våra jackor,
vid garderoben. Inte så roligt.

Fick en liten överraskning som nästan chockade mig igår också. Elin berättade
att hon och Jesper hade pratat väldigt mycket på juldagen. Då båda tydligen hade
begett sig ut på Sandra. Inte jag dock. Jesper min bror hade tydligen pratat en massa
gott om mig. Man blir väldigt rörd när ens bror tala gott om en.
Vilket får mig att tänka på alla dom gånger jag har varit elak när vi var små,
och ändå snackar han gott om mig. Kanske har den här flytten från familjen
fått mig att få starkare band med mina syskon och föräldrar. Man förstår vad man
har haft och har, lite bättre.
Så jag älskar dig min bror, jag älskar dig min syster, älskar er mamma och
pappa.

Inga kommentarer: