lördag 5 januari 2013

Home alone


Det är tur att man att man är lite duktig på HTML. Annars hade jag vart redigt sur
vi det här laget. Varit ute och joggat 3 km. Fick ett ryck. Paxa blev glad i alla fall.
Ska senare göra ett litet Zumbapass framför tv:en.
Ikväll blir det bugg också, på Sandra. Så en massa röra på kroppen idag.
Vad gör man när man är ensam hemma, och kommer vara det i stortsett varje helg
fram till februari?( Då äntligen jakten är slut!)
-Jo man försöker driva ut på tiden.

Funderar på att åka och köpa mig en helfigursspegel. Har velat ha det nu i 3 månader.
Fick ingen i julklapp av Robin, så jag får väl ta tag i saken själv.
Det är ju så svårt att se vilka kläder man ska ha varje gång man ska ut och dans.
Det ska vara dansvänligt, bekvämt och inte allt för varmt. Robin brukar inte vara
någon rätt person att fråga. För han vill nog helst att jag ska bära heltäckande klädsel då,
innerst inne. Så idag är har jag lite beslut ångest.

Inga kommentarer: