måndag 21 januari 2013

Bla bla bla

 

Dåligt uppdaterande nu igen. Jag som hade tänkt visa mina fynd från helgens
shoppande. Nu är det för mörkt. Så är det när man efter ha jobbat morgonpass,
lägger sig i sin mjuka, sköna och nya soffa. Ingen bild på den har jag lagt upp heller.
- Dålig stil!
Men det ser väldigt stökigt just nu inne i vardagsrummet, då gamla soffan står och breder
ut sig där också. Den är ute på blocket, men än så länge har ingen ringt på den.
Så till helgen åker den annars. Då kanske det kommer en bild^^

Snart kommer mannen hem, och då blir det pannkakor och soffmys.
Nu har han dessutom flyttat sitt "kontor" ut från köket, och nu bor "kontoret" i min soffa.
Lite störande. Snart letar jag upp ett billigt skrivbord till honom, eller tillverkar
ett själv.
Nähe, om man ska göra något vettigt kanske? ;) haha ha det bäst!

Inga kommentarer: