onsdag 19 december 2012

Mys

Missade så klart att fotografera min mysiga kväll tillsammans med min familj.
Hade precis mamma och pappa plus syskonen på besök.
Kände mig lite ensam idag, eftersom min sambo/pojkvän/fästman jobbar natt hela
långa veckan. Så jag bjöd hit dom på ostkaka, glass och chokladbollar.
Så nu har jag rensat mina "godislager" blev av med chips som jag bara kände ångest
över. Brorsan tackade och bockade. Blev av med lite pepparkaksdeg. Tack
syster och far. Likaså ostkakan som jag köpte idag. Nu har jag inte allt för många
"godisretande fällor" i skafferiet längre. Det tackar man för.
Tur att vi är lika "sötsaksgalna" i min familj^^
- Nä, hornen börjar inte växa ut på mig. hihi. Nä men dom har ställt upp så mycket
för mig, och lånat ut saker till mig. Så jag vill bara ge lite av det tillbaka.

Ska tacka dom i morgon när vi ses igen. Tror jag har varit lite slarvig med det.
Vilket man inte ska vara. God natt med er alla nu. kramar

Inga kommentarer: