tisdag 18 december 2012

Bättre sent än aldrig


Oskärpa, vad arg jag bli!

Första advent var jag och hejade på när min vän och kollega jobbade på,
på dansgolvet. Det var "Dansantens" KM och hon deltog med sin danspartner.
Jag hade ingen så kunde själv inte ställa upp. Vilket jag inte heller ville,
jag ville bara se hur det hela gick till först. Men nästa gång... nästa gång är vi farliga.
- Ska bara hitta en kille som håller måtten för mig ;) hehe.

Pratade med Fisan på mobilen nyss, och förhoppningsvis har jag lyckats vägleda
henne rätt, i kampen att fixa bloggen. Har lovat henne att jag ska fixa en header åt
henne. Det få bli en julklapp. Det brukar kunna ta någon/några timmar för mig att
fixa en. Jag redigerar och klistrar med kärlek :O)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Innan sängen skriker på mig, och kuddarna
rymmer. God kväll med er^^

Inga kommentarer: