måndag 26 november 2012

Beställt

I fredags beställde jag en ny soffa till oss, men mest till mig ;)
Det blir en svart U-soffa i ett mycket fint tyg (tycker jag), öppetslut, plus 3 sitts
i mitten, divan och två nackkuddar. Kommer till oss antingen vecka 3 eller 4.
10995 kr tror jag det hela slutade på. Levererad och monterad. Tror det kommer
bli kallas. Dyrt med soffa, men så är det ju också sånt som man brukar ha länge.

Annars är det ganska lugnt nu. Robin är sjuk. Hoppas just nu bara att jag inte blir
smittad. Ska ju jobba i helgen, och sen är det ju julmarknad på slottet ons-lör.
Det vill jag absolut inte missa. Jag går ändå i så fall... eller så skickar jag pengar
med mamma, eller Elin så får någon av dom köpa det jag vill ha. Standard
vid julmarknaden på slottet är två marsipancigarer (pistage plus calvados).
Godis från Mariannelunds karamellkok
(päronkonjak, hallonfudge och brända mandlar är ett måste)
Sen är det slottsglöggen, den får man inte missa!
Onyttig lista, men mycket gott ^^

Inga kommentarer: