söndag 7 oktober 2012

Vårt sovrum


 


Så äntligen kommer det lite bilder. Fast ni får inte alla på en och samma gång.
Nu har vi bott i "vårt" hus i 5 nätter, och haft huset i en vecka.
Vi har börjat komma lite i ordning. Jag har shoppat som en tok,
men Robin ska nog allt få shoppa en massa snart också . Typ... mat.

Sitter just nu i "fin" hallen. Det som ska bli kontor håller vi på att måla om.
Har flyttat datorn från köket till mitt gamla skrivbord, här i hallen.
Inflyttningen har gått fort. Alla möbler och sånt finns här, men så är det en massa
i Robins frys som inte har hittat hit än.

Jag har redan bränt upp en tvättmaskin. Så nu har vi fått en ny av hyresvärden.
Igår hade Elin och jag en heldag på stan tillsammans. Shoppade en massa till
huset. Torkställning, städset, gardiner, kuddfodral, blommor, dörrhängare
och skohylla. Så nu har vi allt vi egentligen behöver. Det är ju lampor som
saknas på vissa ställen, men det tyckte jag att Robin skulle vara med på.

Är helt slut i huvudet. Kom hem vid 3 i morse, var ute och dansade med Elin.
Träffade en massa mysko/roligt/trevligt folk. Dansade som en tok och är idag helt
slut, inte blir det bättre av att man ska iväg och bugga senare idag också.
Nä, nu ska jag försöka se till att jag får lite mat. Robin är ju från mig nu fram till
onsdag. Behöver inte säga mer än ett ord. ÄLGJAKT.

Vi höres^^

Inga kommentarer: