fredag 21 september 2012

Go for it

Läste precis ut Eldvittnet av Lars Kepler.
- SÅ jäkla bra den va!
Har redan planer på att läsa hans tidigare böcker, snart.
Nu är det Nora Robets och Lars Keplers böcker som gäller.

Idag har man haft morgonpass, och jag har känt mig seg. Inte trött, utan
seg i kropp och knopp. Vet inte om det berode på att jag faktiskt tog på mig
långkalsongerna för första gången den här hösten. Det är ju lite deprimerande
med långkalsonger, det betyder ju att det är kallt, och kyla tycker jag inte om.
Mina händer är alldeles frusna just nu. Kan bero på att jag har läst i för sig.
Sitter ju ofta med händer högt när jag läser.
Ska strax ner och duscha, och det kommer ju inte föra bort kylan lättar.

Har hållt mig borta från godsaker tre dagar den här veckan tis- tors. Idag tillät jag mig
dock att dricka lite milkshake... Tyckte jag var värd det efter en jobbarvecka, och
det faktum att jag har varit duktig tre dagar i rad. Fredagar och lördagar har jag också
tillåtit mig själv att unna något gott. Så jag har inte brutit några regler... än. Hehe^^


Inga kommentarer: