torsdag 27 september 2012

En gång är ingen gång


Idag har man haft morgonpass. Därefter lite andra nödvändiga saker.
När man hade gjort det viktigaste ute, stack amn iväg för att ombesikta fästmans
bil. Nu är den väldigt godkänd. Är ledig i morgon, så får se vad som händer.
Heddan pratade om att komma hem i helgen. Hoppas man får träffa henne lite:D

Har inte blivit något springande den här veckan än. Ska försöka i morgon när
jag är ledig. Hoppas att det inte ösregnar då. Måste skaffa någon annan
träningsform för såna dagar. Step-up, dans i hemmet, styrka. Ja varför har jag
inte gjort något av det den här veckan? Ont knät, och mitt knästöd är borta.
Får snart köpa mig ett riktigt knästöd tro jag. Nä, kolla vad resten av den
kvarvarande familjen gör. Syster och mor är ju iväg och rider.

Inga kommentarer: