tisdag 25 september 2012

Changes


Idag har man jobbat som en tok. Rullat halmbalar på skullen är en pärs.
Men vilken träning! Hela kroppen är mör nu.
Sen blev det inte bättre när man fick lov att vara med och provmjölka.

5 dagar kvar nu ska ni veta. Känner mig helt uppspelt, och halvt galen
ibland (fast idag är jag lugn). Blir till att fixa lite grejer innan måndag som man
kan behöva. Snart kommer jag få känna hur det känns att storhandla till sitt
eget hushåll. Tufft för plånboken, men oj vad skoj det ska bli (dom första gångerna).
Baka ska jag göra en massa, har jag sagt hela tiden. Söndagar ska bli bakdagen.
Vad jag ska baka? Framför allt bröd/frallor, men också bullar och sånt som är bra
att ha i frysen. Ja hur verkligheten ser ut sen, vet inte jag. Men drömma och
planera lite kan man ju alltid göra;)

Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen. God natt på er sötnosar ^^

Inga kommentarer: