måndag 10 september 2012

20 dagar


Snart är vi där. Dagen "utflytt". Så spännande, och fort har det ändå gått tycker jag.
Nu är det bara tre helger kvar. Den tredje helgen jobbar jag och E, vilket innebär
att fredagen jag är ledig blir till att packa ner det sista hos mig, och hos Robin.
Måndagen efter jobbhelgen är jag ledig och då har vi nycklarna. Förhoppningsvis.
Då ska jag flytta hela långa dagen. IKEA ska man besöka, och hålla utkik på
Blocket efter matbord och stolar, kanske en divansoffa också när jag ändå är igång.
Fast av någon anledning har jag fastnat ju för det här med gardiner. Mysko.
Första jag tänker på när jag har vistats  på IKEA dom senaste gångerna är....
- GARDINER!

Sen är jag också en sådan människa som vet att textil livar upp ens hem, på alla
sätt och vis.

1 kommentar:

Sanna sa...

Sist jag var ledig både strök och hängde jag upp gardiner, vuxenpoäng på det! Kul ska det bli att följa er flytt :) hoppas allt går smidigt!