tisdag 14 augusti 2012

Galant


Är väldigt sliten i kroppen idag, efter halmbalsrullningen på höskullen igår.
I morgon väntar ännu ett sådant pass. Det kanske inte låter så jobbigt.
Men jag kan lova, ett bättre träningspass finns det inte.
Inget gym kan slå halmbalsrullning.
- Prova själva vet ja.

Nu är man i alla fall ny duschad och fräsch, så nu ska väl inte älskling kunna klaga.
Om sanningen ska fram... jag är väldigt dålig på att duscha mig från topp till tå
när jag har jobbat en hel dag. När man har så långt hår sliter det väldigt mkt
om man ska duscha det varje dag. Så värsta fall får jag gå med mössa/keps,
eller strunta i mössan, och stå ut med att lukta lite ladugård. Ofräscht, men vill ni
veta? Jag skiter i det.

32 dagar kvar till sagt datum. Har redan förberett lite. Förvånas över hur lite saker
jag ändå har... eller så har jag inte kommit till dom värsta ställena än. Allt kommer
att gå galant. Jag känner verkligen de.

Inga kommentarer: