onsdag 22 augusti 2012

Allt möjligt


Känner att det kommer bli dyrt att flytta in i ett hus. Så mkt utrymme att ombona.
Fick IKEA katalogen idag, och det finns ju en hel del fint. Tråkigt nog såg jag inte
dom prickiga gardinerna som jag har tittat på, hoppas att dom finns.
Annars får jag väl sy mig ett par prickiga gardiner.

Idag har vi tagit  hem våra dräktiga kvigor, som var på rymmen.
Dom som inte hade rymt, dom får gå kvar tillsvidare. Trött som en koala
är jag, och då har jag ändå sovit 2 timmar nu på eftermiddagen.
Sovmorgon verkar det bli i morgon, skönt, fast ändå inte. Jag känner mig
sötsugen, och seg. Vilket nog är anledningen till att jag har gått upp.
- Inte bra. Sprang i måndags för att försöka komma igång igen, efter knäproblemet.
Det gick bra. Tyvärr fick jag bara ont i knät igen bara. Sadface.

Nu ska jag kolla lite hundfoder, se om jag kan få låna en bil då min väntar
på att få hjullagret fixat. För i så fall dra jag iväg till Robin.
24 dagar kvar.

Inga kommentarer: