måndag 14 maj 2012

Skytte


Trött efter en vääääldigt aktiv helg. Ja jätteaktiv kanske inte, men med tanke
på att jag har skjutit mer hagel på en helg, än vad jag har gjort på ett helt år
(dom senaste 5 åren). Så att andas in så mkt krutlukt på en och samma gång
är jag inte van vid. Man blir lite snurrig av det efter ett tag. Har heller aldrig
lagt märke till att min hagelbrakare sparkar väldigt mkt. Det var Robin som
nämnde det när han provade två skott med den. Så mkt man missar när man inte
är så aktiv.

Sporting och Trap är min grej tro jag, men skeet är inget för mig.
Det finns ju redan så många som är duktiga i det, i klubben. Robin har ju till
och med börjat satsa på den skytteformen.
Ja jag säger då det. Uppdatera fotobloggen nu. Legat efter nu i helgen.
BYe bye^^

Inga kommentarer: