tisdag 8 maj 2012

Lära av sin läxa


Jag har lärt mig nu att spara över såna bilder jag vill framkalla i en speciell mapp,
innan jag minskar ner dom, för att kunna lägga upp dom på bloggarna.
Kommer spara massa tid för mig tro jag. Jag har så klart original bilderna kvar,
men det är dom bilder jag har fått lägga lite prägel på i photoshop som är bäst.
Jag vet att många säger att man kan inte fotografera om man måste använda
redigeringsprogram. Men vilken duktig proffs fotograf redigerar inte sina bilder
lite grann.

Haft klövverkning idag, fortsätter med det sista i morgon. På fredag blir det
fårklippning. Den här veckan är hektisk. Nästa lördag 19/5 är det ko utsläpp.
Ni är välkomna^ ^

Nu kan även jag söka till Driftledare på I-Torp. Om det är det samma som
Gårdsmästare vet jag inte. Fasiken vad lite jag vet nu kände jag helt plötsligt.
Var inte riktigt vaken när kursledaren ringde förut. Jag sov ju.
Om dom får tillräckligt med sökande så räknar dom med kursstart den 13/8.
Hastigt och lustigt. Aja, får se hur det hela slutar.

Inga kommentarer: