måndag 21 maj 2012

hallåååååå


Hade koutsläpp i helgen. KOmmer kanske fler bilder senare i veckan om ni har tur/otur.
I förrgår sprang jag en runda på runt 5 km hemomkring Robins hem. Utan att stanna,
Då har jag inte sprungit på nästan 2 veckor, och slog mitt rekord.
Lite stolt må jag säga. Jag som typ inte ha sprungit något i mitt liv.
Sen är jag i för sig väldigt surskallig och uthållig när jag har bestämt mig för något.

Idag har man jobbat och slitit. Som vanligt alltså. Underbart väder har man haft
också. Har kommit fram till att måndagar är min otursdag. Förra måndagen vaknade jag
med smärta i vänstra knät. Sen blev min handled klämd i traktordörren två gånger
av min pappa (fick två stora blåmärken). Tisdagen slog jag i andra knät i inredningen i
 mjölkgropen och då fick jag två knän som gjorde ont.
Sen ramlade jag ute på betet över ett par stockar och slog i andra handleden och fick
även där stort blåmärke. Idag (måndag) har jag slått upp grinden på mitt finger så
en flik av min hud drogs bort. Jag skulle sparka ut en ko ur ett bås, men slog smalbenet
i inredningen i stället. Ja som ni hör verkar jag vara förföljd av en tankspriddhet,
och klumpighet. Frågan är vad som kommer hända mig i morgon...?

Inga kommentarer: