söndag 22 april 2012

Ett år sen...


I fall jag glömmer på tisdag. Den 24/5 är det ett år sen jag blev sparkad.
Kvigan lever tyvärr inte längre (622). Hennes juver blev allt sämre och sämre.
Tillslut var det knappt lönt att mjölka henne. Tråkigt, hon kunde bli en trevlig ko:(

Ärret har blivit blekt, och syns knappt längre. Ja nu som först när solen har
börjat titta fram, har jag sett det. Jag har fortfarande inte någon direkt
känsel längs med ärret. Bara en konstig liten obehaglig känsla när jag petar på
att. Det gör inte ont längre i alla fall när jag petar på att. Det gick över för några
månader sen. Annars är jag helt okey, och jag har goda aningar om den här
sommaren. Även om hösten just nu inte ser så ljus ut. (Verkar inte bli något plugg)
...Så tror jag att det inte kommer vara lika stor risk att få större skador.
Hoppas att min magkänsla stämmer i slutändan.

Inga kommentarer: