fredag 23 mars 2012

Life is a highway


Vaknade bredvid ett par bruna, tindrade ögon idag. Vilket känns som en väldigt
bra start på dagen. Känner mig väldigt positiv. Fast att jag kommer missa 6 timmar
dans, NON-STOP, på Sandra i morgon. För jag och E har helgen. Aja, kanske hinner
med 3 timmar i alla fall, eller så får man kanske umgås med älsklingen om man har tur.
I början av nästa vecka ska man åka och kolla på ett hus/stuga, som kanske (om det passar)
köps av mig. Vem vet liksom?
PÅ bilderna ser det verkligen fräscht ut, nackdel att det ligger i en stugby. Vilket
gör att Robin får fler än 2 grannar, och inom mindre avstånd än 100 meter.
Jag har fått en uppläxning av älsklingen att inte tänka för långt innan vi har sett det.
- Vilket jag har väldigt lätt för. Vilken tur att man har en klarsynt fästman som trycker
ner en på jorden ibland.

Nä, nu ska jag ut i solen^^ Jag älskar sol och våren! Bye bye

Inga kommentarer: