söndag 11 mars 2012

Klyven


Känner mig liten klyven, och om du inte har läst min fotoblogg, så ska jag förklara.
Älsklingen och jag var och kollade på huset idag. Jag föll för trapphuset, och entrén.
Dom hade verkligen charm och kändes unika. Däremot är det svårt att tänka sig in
i hur det efter renoveringen, kommer att se ut. Kostnaden är också ett litet bekymmer.
Bäst hade som sagt vart att köpa ett hus, eller bygga. Månadskostnaden blir i stortsett
det samma. Tyvärr måste man få låna, vilket definitivt blir lite svårare.
Vi får helt enkelt se hur det hela slutar.

Nu till något jag vet.
Igår var det jätteskoj att få komma ut och dansa av sig lite. Visst, takten efterlyser jag,
men jag har ju inte dansat på länge. Sen är det min svaga sida. Så länge jag inte snurrar,
ja då kan jag hålla takten hyfsat. I alla fall. Stack hem tidigare för att få krypa ner
bredvid älsklingen tidigare. Få se när det blir till att dansa nästa gång. Kanske redan
på onsdag^^ Nu läggdags, kram på er

Inga kommentarer: