måndag 6 februari 2012

Here i am!

Bild av Robin

Hus letandet har vara aktivt nu. Tyvärr har den senaste annonsen vi mejlade på
tagits bort, och den vi mejlade på först har inte svarat. Spänningen är olidlig!
Har haft en trevlig, lugn helg med min älskling Robin. Vart mkt NCIS tittande,
godsaker och relax. Vi har tyvärr inte orkat på att gå ut för mkt i kylan.
Vet att kläder efter väder gäller, men jag är inte den som frivilligt gå ut i kylan,
i onödan.

Idag har jag jobbat full tid. Pappa lyckades till och med sluta tidigt idag
(tack vare mig). Så nu har mamma och pappa dragit iväg på bio. Så det jag har
gjort sen dess är att...
1. Laga klart maten
2. Tvätta ur hårinpackningen
3. Kommenterat på fotobloggar
4. Lagt ut ett nytt inlägg till foto- utmaningen.
5. Kollat swedbank, och planerat mitt framtida Camaro köp.
6. Letat hus på blocket, som hyrs ut.
7. ...och nu sitter jag här och ska strax trycka på publicera inlägg.
Efter detta får jag väl sätta mig bredvid Malin och kolla på Asterix (otecknad).

Inga kommentarer: