fredag 24 februari 2012

ARG!


Just nu är jag arg. Upptäckte nyss att klockan var ca 17.30. Då slår det mig.
- BILPROVNINGEN! Jag skulle ju vara där klockan 15.00 idag. Där rök 300 spänn.
Värdelöst att ha mitt på dagen i den här årstiden. Skulle haft det så tidigt som möjligt.
Då hade jag inte hunnit göra en massa annat innan, så att jag glömde tiden.

Inte blev det bättre att jag började läsa en Nora Roberts bok igår, och fastnade i den
med en gång. Så idag efter att ha jobbat lite, fortsatte jag så klart att läsa den.
Det borde slått en pling i skallen på mig när E ringde mig idag vid Tvåtiden.
Nä inte då. Jag har suttit och tjockat gelehjärtan, läst, och vart helt i mina egna
tankar...Hela jäkla eftermiddagen.

Jag kan förbanna bilprovningen som inte skickade en påminnelse, som dom brukar.
Men så klart är det inte deras fel. Det är jag som ska ha koll på tiderna.
Aja, en extrem huvudvärk med nästäppa, gör inte mitt humör ännu bättre just nu.
Ni får ursäkta, men just nu är jag inte på humör.

Inga kommentarer: