lördag 14 januari 2012

`
Ja, jag vet. Dålig stil att satsa mer på fotobloggen än på sin offentliga dagbok.
Tyvärr hinns inte allt med ibland. Ni kan ju fortfarande hitta mig på andra bloggen.
Jag kollar så klart alltid den här bloggen, bara att något inlägg blir lite mer sällan.
Ja jag ska inte komma med en massa bortförklaringar. Nu är jag ju här!^^

Fick veta precis att en vän till mig har varit inne på sjukan 3 nätter.
- Snacka om att man blir orolig! Smsar med henne nu och det verkar bättre.
Ska inte avslöja mer, det är ju trotsallt inte min historia.

Är sugen på att dansa. Funderar faktiskt på Sandra. Någon som vill me?
Arvingarna kommer, hehe. Inte för att jag är ett fan av dansbandsmusik.
Här sitter jag och lyssnar på Markoolios- Orkar inte mer, liksom. hehe.
Scotts gillar jag dock, dom är så söta i det bandet. Missade dom tyvärr förra veckan.
Dom var på Sandra, trettondagsafton. Jobbade tyvärr då, och ville inte åka ensam.
- Vi får se hur dagen slutar.

Inga kommentarer: