söndag 8 januari 2012

Åretruntboende?

Från vänster Fina, Zebb, pappa, Joppe, mamma, Ludde och Paxa
Jag har blivit alldeles för bortskämd med min systemkamera. Känns väldigt udda
att ta kort med kompaktkameran och se sämre bildkvalitet.

På fm idag var vi ute och gick med hundarna, alla hundarna.
- Det ni! Det händer inte ofta. Snacka att dom blev överlyckliga, och framför allt
pojkarna. Har suttit och kollat efter åretruntboende runt Kalmar nu på em. Finns inget
kan jag säga. Så har frågat några vänner från Hebo om dom vet om något.
Förhoppningsvis kommer jag in på Ingelstorp till hösten, och då vill jag har nära hem som
till skolan. Plus att jag väldigt gärna vill flytta ihop med Robin nu. Speciellt nu när jag vet
att jag inte kommer hamna nere i Skåne.
- Så vet någon om ett åretruntboende i närheten av kalmar som ska hyras ut.
Hör av er snälla.

Inga kommentarer: