onsdag 21 december 2011

Underbart, helt enkelt.


Igår blev det mängder med julgodis hemma hos Robin.
Risbräck, två sorters kola, cocostoppar och chokladbollar. Massa smask alltså.
Robin gick verkligen in för att, och jag gjorde inte så mkt egentligen.
Älskar när han blir som eld och lågor när vi ska hitta på saker. Det är så underbart
med människor med så mkt entusiasm. Det smittar liksom av sig och det hela blir
så roligt.

Idag har man jobbat lite. Flyttat kalvar, och kvällspass. Har suttit och pratat med
min kära vän Fia nu i 1½ timme. Hade en hel del snack att ta igen kan jag säga.
Hel underbart var det. I morgon ska jag och Heddan träffas och stolla oss^^
Förhoppningsvis kommer även Robin på kvällen (om jag får som jag vill).
Familjen plus några andra familjer som är vänner med oss, ska ut och grilla vid
"polackstugan".

Det kommer bli en toppendag! Och toppendagar har jag alldeles för
sällan, egentligen :P

Inga kommentarer: