fredag 30 december 2011

Tjocka i sig

Snevriden
Strax blir det mat, och jag riktigt hungrar efter det. Köttfärspaj blir det.
Annars idag  har jag vart ledig. Simmat 2 km, vilket jag så klart fick biverkningar av.
Ont i huvudet. Träning är verkligen inte nyttigt. Så folk skippa det va. Nä okey,
det hade väl helt enkelt med luften i simhallen att göra...och att jag är superdålig
på att dricka efteråt. Klantarsel.

Blev bjuden till storfaster i morgon på nyårsfirande, fast att jag hade hittat min nyårs
kamrat. Robin. Så nu blev vi båda bjudna. Så det verkar som mitt nyårsfirande håller
sig trots allt på ön, och med trevligt folk. *Happy Face*

Nä, nu ska det tydligen dukas. Har suttit och tjockat i mig Nötcreme framför
några avsnitt av Ally Mcbeal. Rikitgt spännande nu. Billy har blivit blondie,
John älskar Nell, Ally tror att hon älskar John, och Elaine bär svart. Hur ska det
här sluta?

Inga kommentarer: