torsdag 29 december 2011

Stor fyndaren


Så nu borde jag ha gjort mitt på mellandagsrean. Eftersom mitt Loreal Expert
shampo+ balsam börjar ta slut efter att ha haft samma flaskor i 1½ år, så var det tvunget
att inhandlas. Så nu har jag Lanza, som troligtvis ska göra
mitt hårbotten lika glad "som en tornardo på en campingplats". Det här shampot och
balsamet ska tydligen vara bra om man har känslig hårbotten. Så äntligen kan mina
klia-i-skallen-dagar vara över? En flaska kostar 199 st. Nu var det på en kampanj,
så två flaskor för 199 kr blev det.
- SOM HITTAT! Så nu har jag shampo och balsam i 1½ år framöver^^

Ni får tycka att jag är konstig som köper så dyra hårprodukter, men jag köper inte
smink som normala tjejer. Jag lägger dom pengarna på mitt hår i stället. Så jag är
inte helt galen.

Fyra strumpor och två tights för 100 kr, är heller inte illa pinkat.

2 kommentarer:

Heddan sa...

Haha, köpte också sådana strumpor på rean ;)

Theka sa...

Haha, great! Dom är ju så gosiga.
- Så länge dom är nya vill säga^^
Precis likadana?