lördag 17 december 2011

Lasergame II


Lasergamet var kul (egentligen) men inte när halva ens lag lider av problem med
deras vapen. Det var riktigt jäkla frustrerande att se killarna bombadera och härja in
i vårat revir, medans hälften av oss stod hjälplösa med vapen som skrek och blinkade.
Jag fick byta väst och vapen tillslut. Ingen "dog" liksom när jag sköt. Så förutom
att vi tjejer hade problem med våra vapen, att datorn till hela spelet inte kan räkna rätt
(då vi intog killarnas bas 3 gg minst, och inte 1 gg)... så var det väl roligt.
Får väl se om jag fixar en omgång lasergame med kompiskretsen min, snart.

Nu ska jag sova är det tänkt. Huvudet är inte riktigt med mig idag, och inte heller
igår då allt blev så fel. I morgon satsar vi på nya tag. God kväll min kära bloggläsare.

Inga kommentarer: