fredag 23 december 2011

Jag blev skjuten


Kolla ifatt "tjuvanas jul" just nu. Riktigt bra är den. Robin kommer snart också
och hämtar mig. I jul firar vi hemma hos Robins morföräldrar. Så vi drar upp nu
kvällen innan. Kommer inte uppdatera så mkt mer alltså....
Så jag önskar er alla en god jul, och hoppas ni får det riktigt mysigt.
Någon snö lär det inte bli, men mysigt på julafton kan man ha ändå.
Ät inte ihjäl er!

Drömmen
Föresten drömde jag en ganska obehaglig dröm häromdagen.
Jag står ute bland kalvhyddorna och samtalar med en ganska arg kvinna.
Helt plötsligt skjuter hon mig i magen med sin pistol, sen skjuter hon mig i
huvudet fast bakifrån ( lite lustig med tanke på att hon egentligen sköt mig framifrån,
men smällen tog mig i bakhuvudet). Jag står där men känner att mitt huvud är riktigt
konstigt. Den är typ krossad där bak, men ändå så lyckas jag ta mig därifrån.
Hela tiden tänker jag på Robin, att jag inte vill lämna honom än.

Jag smsar, och säger att jag älskar honom. Sen virrar jag in huvudet i en handduk,
och går mot sjukhuset, som dessutom är en frisörsalong (helt knäppt jag vet).
Jag känner liksom hur kletigt det är innanför handduken på huvudet,
och intalar mig själv hela tiden att jag inte ska dö.

Jag vaknade upp sen, för jag tyckte det hela var obehagligt. Det konstiga är att man
borde egentligen drabbas av panik och känna adrenalin i hela kroppen, inte bara i
drömmen utan sen när jag vaknade... men jag var helt iskall helt oberörd.
Lite chockad kanske i drömmen, men ändå klar i huvudet. Som sagt när jag vaknade
ser jag bilden då jag blir skjuten två gånger, och känner nästan kletet i nacken.
Riktigt obehagligt men ändå inte rädd. Jag rör på mig lite och Robin vaknar.
- Jag blev skjuten två gånger, sa jag till honom, en i magen och en i bakhuvudet.

Som sagt, normala drömmar är överskattat.

God jul på er!!!!

Inga kommentarer: