tisdag 6 december 2011

Förbannad!!!


Jag hata också cdon... just nu. Har berättat allt för min käre bror redan.
Så hemligheten är redan avslöjad.

Jag beställde en Iron Maiden flagga till brorsan från cdon, plus andra saker.
Fick min leverans efter bara 3 dagar. Allt stämde utom den flagga jag
hade beställt. Jag fick i stället en Bob Marley flagga. What, tänkte jag liksom.
Mejlar till dom och får svar att dom ska skicka den rätta varan, och jag ska skicka
den felande varan tillbaka. Visst, efter åter 3 dagar får jag paket igen. Vad ligger i där?
- Jo en till jäkla Bob Marley flagga, likadan dessutom!

Jag blir förbannad, och mejlar igen. Tar en bild på flaggorna för att dom ska förstå
allvaret. Dom ursäkta sig en massa och ska kolla med lagret osv. Får svar några dagar
senare. Varan hade legat fel i lagret. Samma sak gällde, jag skulle skicka bob marley,
och dom skulle skicka min Iron Maiden flagga. Två veckor gick. Har fortfarande inte
fått någon paket från dom. Så jag mejlade igår. Ja då säger idioterna att varan har gått ut.
Jag har ju redan betalat fakturan. Kunde dom inte knäckt ut sig det tidigare?
- Nä, dom tänkte säkert lura mig på 100 kr. Få se vad som händer nu. Sa till dom
att skicka en Metallica flagga i stället. Ska bli spännande, uppdatering på det här
kommer inom kort.

4 kommentarer:

Millan sa...

Spännande att se hur det här kommer sluta...hoppas på att det kommer en Metallica flagga snart, dom är ju dessutom bättre än IM....

Theka sa...

Får verkligen hoppas på det nu.

Anonym sa...

så typiskt när man har kommit på något bra och så bara strular det :(.
vill du läsa Camilla Läckbergs böcker så har jag en hel del.eller en isländsk författare som heter Arnold Indridason också jätte spännande Kram faster Ingrid

Theka sa...

Nä, det är inte skoj alls. Ja, Camilla Läckberg säger alla ska vara bra. Robin lyssnar på ljudböckerna av henne. Får väl komma förbi och kika när jag har läst ut dom böcker jag har på gång just nu. Kram^^