onsdag 23 november 2011

Serienarkoman


Kalla mig serienarkoman. Saknas dock en säsong av NCIS i högen.
Den är nämligen hemma hos Robin. Undrar vad jag ska börja titta på
när jag har alla säsongerna av dessa serier. Har 3 kvar på NCIS, och
två säsonger på Ally Mcbeal. Som ni förstår är det här två serier som jag älskar!

Har jobbat lite nu, E stack hem lite tidigare idag. Så jag fick göra hennes jobb,
så som köra in sågspån i ladugården, och strö. Det gick faktiskt bra. Blir lite
överraskad hur ambitiös och snabb jag kan vara ibland. Det är fullt ös tills jag måste
hämta andan. Vilket är sällan. Tänker som så här... desto fortare jag blir klar desto
bättre. Det är tur att man har lite armmuskler, trots allt.
Snart har mamma och jag kvällspass i gropen, sen är vi lediga för dagen.

Inga kommentarer: