onsdag 30 november 2011

Helt enkelt jävla pissed off

Pappa fick brev idag om att min bil inte var trafikförsäkrad, och där ber dom oss
 betala böter för detta.
- Hur kunde det här liksom hända?
Jag trodde att försäkringsbolagen skickade ut ett brev så fort försäkrigsperioden
närmade sitt slut. Sen blev det i för sig en hel del galet förra året, då pappa
bytte försäkringsbolag, från Ölands försäkringsbolag till länsförsäkringar.
Men i samma veva han jag betala det gamla bolaget, innan vi hade bytt till det nya.
Så jag vet inte om det blev helt psyko på grund av det. Känns helt jävla onödigt
att betala 880 spänn för en vecka, då bilen har gått oförsäkrad. På gund av att
ingen meddelade att min försäkringsperiod var nära sitt slut. Det gamla försäkring-
bolaget borde väl ändå påminna en, eller?

- Jag blir så jävla förbannad!!!

Inga kommentarer: