onsdag 14 september 2011

Tema: Lustigheter

Jag kan ärligt säga
- Den här bilden är inte arrangerad. Min syster är naturligt knäpp, så hon spände
fast Paxas halsband om sin vrist. Ett annorlunda fotsmycke kanske?
Har vart ute på en höstpromenad med Paxa, mamma och syster.
Mamma tycker att jag ska ändra om mina temaveckor till
utmaningar för mina bloggläsare. (Vilket inte är så många tro jag)

- Så nu mina vänner utmanar jag er!
Fota något lustigt och lägg upp på era bloggar.
Ni har fram till i morgon kväll, med detta tema.
Skulle vara kul och veta vilka som vill vara med på denna galenskap,
så kommentera och länka till era bloggar. Jag ser fram emot att
följa eran kamp^^

6 kommentarer:

Millan sa...

Oj, vad ska jag lyckas komma på tills imorgon kväll...får fundera lite tror jag...

Theka sa...

Gör de^^

Sanna sa...

Well det kan väl vara kul även om jag fuskade och valde en hela tre dagar gammal bild! (omg)

http://madeofsanna.blogspot.com/2011/09/utmaning.html

Check it out!

Patrik sa...

Har ingen egen blogg :-(

Theka sa...

Sanna: Det gör inget, bara det är en bild som du har tagit^^

Patrik: Dags att skaffa dig en blogg då ;)

Millan sa...

Har gjort ett inlägg på temat lustigheter, om än med en annorlunda tolkning, och inte precis nytt foto heller, men fotat ganska så nyligen iallafall...
http://millanigulavillan.blogspot.com/2011/09/tessans-fotoutmaningar-lustigheter.html